Algemene Voorwaarden Voetzorg Ilona
1. Afspraken en Annuleringen:
Klanten worden verzocht afspraken tijdig te maken. Annuleringen dienen ten minste 24 uur van tevoren te worden doorgegeven. Indien een afspraak niet tijdig wordt geannuleerd, behoudt Voetzorg Ilona zich het recht voor om een vergoeding in rekening te brengen.
2. Behandelingstijden en toeslagen:
- Complete pedicurebehandeling: Een complete pedicurebehandeling wordt uitgevoerd binnen een tijdsbestek van 45 minuten. Indien de behandeling meer tijd vergt, zal dit in overleg met de klant plaatsvinden en kan er een toeslag worden berekend, of er wordt een vervolgafspraak gemaakt.
- Deelbehandeling: Een deelbehandeling wordt uitgevoerd binnen een tijdsbestek van 20 minuten. Mocht hier extra tijd voor nodig zijn, wordt dit eveneens in overleg met de klant gedaan en kan er een toeslag worden berekend, of er wordt een vervolgafspraak gemaakt.
3. Betalingen:
Betalingen dienen direct na de behandeling te worden voldaan, contant of via een geaccepteerde betaalmethode, tenzij anders schriftelijk is overeengekomen.
4. Hygiene en veiligheid:
De pedicure zorgt voor een schone, hygiënische en veilige werkomgeving. Klanten worden verzocht eventuele medische aandoeningen, allergieën of bijzonderheden voorafgaand aan de behandeling te melden, zodat hiermee rekening kan worden gehouden.
5. Verantwoordelijkheid:
Voetzorg Ilona is niet aansprakelijk voor schade, letsel of verlies van eigendommen van de klant, tenzij dit het directe gevolg is van nalatigheid of foutief handelen door de pedicure.
6. Vertrouwelijkheid van gegevens:
Alle persoonlijke en medische gegevens die door klanten worden verstrekt, worden strikt vertrouwelijk behandeld. Deze gegevens zullen zonder uitdrukkelijke toestemming van de klant niet aan derden worden verstrekt, tenzij dit wettelijk verplicht is.
7. Klachtenprocedure:
Klanten die ontevreden zijn over een behandeling kunnen hun klacht rechtstreeks indienen bij Voetzorg Ilona. Elke klacht wordt serieus genomen en grondig onderzocht. Indien van toepassing, zullen passende maatregelen worden genomen om de kwestie op te lossen.
8. Wijzigingen in de afspraak:
Voetzorg Ilona behoudt zich het recht voor om geplande afspraken te wijzigen of te annuleren in geval van ziekte, noodsituaties of andere onvoorziene omstandigheden. De klant zal hiervan tijdig op de hoogte worden gesteld.
9. Toepasselijk recht:
Op alle overeenkomsten tussen Voetzorg Ilona en de klant is het Nederlands recht van toepassing.
Met deze algemene voorwaarden worden de wederzijdse rechten en plichten vastgelegd om een transparante en veilige samenwerking tussen Voetzorg Ilona en haar klanten te waarborgen.
Navigatie
Hulp Bij
Contact
ILONA DALING
Bezoekadres:
Vaartweg 78
4922 CS Smilde
Contactgegevens:
0653709723
info@voetzorg-ilona.nl
REGIstraties
Provoet: 320922
KVK: 94972397

